www.pifactory.fora.pl
Nowa kuźnia gier fabularnych, karcianych i planszowych!
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.pifactory.fora.pl Strona Główna
->
Gry Fabularne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy Forum
----------------
Regulamin Forum
Wasze i nasze uwagi dotyczące forum
Nowiny
Kuźnia gier fabularnych, karcianych i planszowych!
----------------
Gry Fabularne
Gry Karciane
Gry Planszowe i inne
Tawerna
----------------
Główna izba
Play By Forum
----------------
Rekrutacja
Sprawy dotyczące sesji
Sesje
Kącik twórców
----------------
Dzieła własnoręcznie robione
Komentarze do dzieł
Śmietnisko
----------------
Archiwum
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Indoctrine
Wysłany: Pią 8:57, 09 Wrz 2011
Temat postu:
Ano, ja mam już opracowane wszystko
Ale jest to efekt paru lat pracy i wielu testów.
W sumie, ważne są właśnie te testy, z różnymi graczami o różnych upodobaniach, aczkolwiek skupiając się na tych, do których gra jest adresowana. "Głębia" nie jest systemem zajawkowym ani specjalnie brawurowym, raczej to poważny, realistyczny SF, tak więc, pewien profil odbiorcy jest założony.
fenixpiotr
Wysłany: Czw 22:53, 08 Wrz 2011
Temat postu:
Indoctrine napisał:
Co do Waszych Kamieni, jeśli to ma być klasyczne RPG, to testowanie forumowe owszem, pewnie pomoże, ale prawdziwego gameplaya tak nie ocenisz.
tu masz rację - ty masz inaczej.. ja w kamieniach jeszcze wielu rzeczy nie przemyślałem a u ciebie świat jako taki chyba już jest opracowany a ja muszę jeszcze posiedzieć na Marsie żeby się wczuć i zobaczyć jak np ludzie zarabiają na życie, gdzie szukają swoich przyjemności co robią jako hobby albo gdzie wydają pieniądze czy piją alkohol albo czy istnieją gangi przestępców - sama hierarchia społeczności to jeszcze mało jak dla mnie
już dobry opis profesji robi swoje [np jak w WFRPG] u ciebie to już jest gotowe chyba
a ja nawet trochę na bakier jestem z architekturą świata i nie zawsze chodzi o to czy budynki są strzeliste jak gotyk czy raczej okrągłe jak żydowskie świątynie, albo muzułmańskie meczety [choć te mają wieże strzeliste]... ale to jeszcze da się dopracować....
Indoctrine
Wysłany: Śro 8:49, 07 Wrz 2011
Temat postu:
Sęk w tym, że pomimo bardzo dużego doświadczenia w klasycznym prowadzeniu (około 1000 sesji na koncie, w tym prawie setka w "Głębię Przestrzeni", nawet nie wiem jak sensownie rozegrać na forum
Zastanowię się jak to zrobić i dam znać.
Co do Waszych Kamieni, jeśli to ma być klasyczne RPG, to testowanie forumowe owszem, pewnie pomoże, ale prawdziwego gameplaya tak nie ocenisz.
fenixpiotr
Wysłany: Śro 1:30, 07 Wrz 2011
Temat postu:
Cytat:
ie prowadziłem nigdy sesji via forum, więc się zastanawiam
ja uważam iż trzeba grać jak jest to dobre - osobiście nie ruszam kamieni więcej... puki ktos się nie zainteresuje i nie zacznie w to grać to dalej z tym nie idę... nie ma sensu bez grywalności nic z tego nie będzie...
pozdrawiam
dawaj sesje zagram z wielką ochotą
Indoctrine
Wysłany: Wto 20:12, 06 Wrz 2011
Temat postu:
Nie prowadziłem nigdy sesji via forum, więc się zastanawiam
Co do pomocy? Recenzje i uwagi odnośnie materiałów ze strony (przygoda, demo, dodatki) byłyby miłe
Ogólnie, system jest gotowy, kończę skład ostatnich 60 stron
Kachimi
Wysłany: Wto 17:15, 06 Wrz 2011
Temat postu:
Witamy
Zapytam czy planujesz sesję w swoim świecie na naszym forum lub czy chcesz jakiejś pomocy w tworzeniu swojego projektu?
Indoctrine
Wysłany: Wto 15:57, 06 Wrz 2011
Temat postu: Głębia Przestrzeni [Realistyczne SF dalekiego zasięgu]
Witam
Kolejne forum, na którym zareklamować chciałbym swój system
Głębia Przestrzeni to Hard SF dalekiego zasiegu. Oznacza to, że wydarzenia toczą się kilka tysięcy lat w przyszłość (konkretnie około 3 tysięcy), ale jednocześnie, pomimo istnienia obcych i super techniki, nacisk położony jest na realizm. Bohaterowie nie skupiają się na ratowaniu galaktyki
Elementy systemu:
Świat przyszłości, odległej i nieodległej zarazem
- rok 4985 licząc rachubą Starej Ziemi, 1495F. Ludzie rozwinęli się znacznie, szczególnie na polu ekspansji i technologii. Czy na innych też? To już nie jest tak oczywiste. Społeczeństwa bardzo się różnią od dzisiejszych w jednych rzeczach, w innych są podobne. Gracz zdecyduje jaką drogą podąży.
Rozbudowana postać gracza
- osiem atrybutów, ponad dwadzieścia umiejętności, wiele parametrów określających psychologię postaci, zasoby, znajomości, przynależności i inne, w tym 13 profili będących odzwierciedleniem tego, czym postać się zajmuje.
Nacisk na odgrywanie ról
- RPG to odgrywanie roli. Tworząc rozbudowane uniwersum dla graczy, mechanikę premiującą inwencję, dajemy szansę na wykazanie się w tej sferze.
Szczegółowe opisy społeczeństw ludzkich i Obcych
- tysiące planet zamieszkanych przez ludzi i Obcych, wielkie społeczne struktury jak Federacja, mniejsze i niezależne zrzeszające przedstawicieli jednej rasy, lub wielu, nacje przyjazne, neutralne i wrogie.. Wszystko to w ciągłej interakcji ze sobą, czyni Kosmos dynamicznym miejscem, gdzie dzieje się bardzo wiele.
Zdolności ESP
- niektórzy ludzie (i nie tylko) posiadają nietypowe zdolności paranormalne, mogą wykorzystywać je dla dobra ogółu, swojego, zarówno samodzielnie jak i w wielu organizacjach jak Korpus ESP czy Kaston Syriuszowy.
Realistyczna eksploracja kosmosu
- międzygwiezdne skoki hiperprzestrzenne, podróże konwencjonalne z wykorzystaniem różnych sposobów lotu, dylatacja czasu, dbanie o stan techniczny sprzętu i paliwo.
Bogate listy różnego rodzaju sprzętu technicznego
- setki najróżniejszych urządzeń, zarówno podręcznych jak sondy molekularne, medboty, czy miecze molekularne, jak też do statków kosmicznych: tarcze ochronne, skanery promieniowania Hawkinga, hibernatory czy analizatory transprzestrzenne.
Mnóstwo statków kosmicznych z szerokimi możliwościami modyfikacji i rozbudowy
- statki militarne, transportowe, turystyczne i inne, wiele klas jak fregaty czy krążowniki, każdy z różnymi parametrami jak punkty montażowe urządzeń, rodzaje powłoki i pancerza, uzbrojeniem i przeznaczeniem. Do tego specjalny system zarządzania energią i uszkodzeniami.
Wielka Galaktyka, która czeka na zdobycie
- zbadano do tej pory niewielki obszar Kosmosu, kilkanaście tysięcy lat świetlnych średnicy, reszta, być może kryjąca masę tajemnic, wciąż kusi by ją zdobyć.
Unikalna sieć transprzestrzenna "Extensivity"
- połączenie sieci komputerowej tradycyjnej oraz rzeczywistości transprzestrzennej znajdującej się w naszym otoczeniu, daje to unikalne możliwości składowania wiedzy i korzystania z niej.
Klimatyczna grafika
- kilkadziesiąt kolorowych ilustracji
Więcej na stronie: glebiaprzestrzeni.pl
Status:
Ukończona w 95%. Poprawiam ostatnie karty ekwipunku i czekam na kilka ostatnich grafik.
Czego oczekuję od forumowiczów?
Recenzji zamieszczonych na stronie materiałów, uwag itp.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin