Autor Wiadomość
Noro
PostWysłany: Nie 21:52, 27 Mar 2011    Temat postu:

Kiedy wyrywanie jądra?
Kachimi
PostWysłany: Pon 17:56, 21 Mar 2011    Temat postu:

handlarz - blef i spostrzegawczosc? nie lepiej negocjacje lub blef?

Strzelectwo to zdecydowanie umiejętność a nie współczynnik. Można go spokojnie podciągnąć pod zręczność i/lub percepcję.
Budowa - lata gry w neuro pokazały mi jedno - BUDOWA SSIE! To bardzo zbędny współczynnik. Nazwa jest idiotyczna i nijak odzwierciedla umiejętności z nią powiązane. Lepiej siła i dodać jakieś umiejki.
Me-cha-ni-ka nie jest au-tor-ska ! Systeam autorski MUSI miec autorską mechanike!
Brak standardowego dostawania PD i wydawania ich?! WTF?!?!!?!
Proponuję rozwiązanie z którym spotkałem się na sesjach gry fabularnej Wiedźmin/Oko Yrrhedesa - dostajesz PD standardowo ale mozesz podniesc tylko te umiejetnosci ktorych uzywales na ostatniej sesji.
Umiejętności to po prostu nazwy pakietów z neuro... Brak tu czegoś autorskiego lub porywającego...
Za dużo procentów w grze :[ W monopolu to zrozumiem Very Happy
No i nazwij to jakoś ciekawie Very Happy
Kachimi
PostWysłany: Sob 11:26, 19 Mar 2011    Temat postu:

To duużo upraszcza! System Westernowy na bazie SW Very Happy Od razu lepiej. Poszukaj na forach wartości niektórych towarów. Myślę, że ceny będą zbliżone do tych z lat 20. XX wieku.
sprezyn
PostWysłany: Sob 11:18, 19 Mar 2011    Temat postu:

kurwa kachim rozbroiles mnie , po pierwsze to jest 100% przez mnie napisane.
to jest wersja beta beta wiec sa niedopracowania co bede poprawial w najblizszej przyszlosci
tekst poprawie na taki bardziej terazniejszy i z klimatem
z bonusami rozjasnij, masz cos lepszego na mysli?
no ekwipunek jak napisalem szukam porad, bron jest cala rozpisana, chodzi bardziej o jedzenie , o konskie rzeczy , bryczki itd
no i cena napisalem ze tez potrzebuje pomocy
system jest moj
dokladniej z Savage Worlds, nazwy wad i zalet zaczerpnelem z tamtad
Kachimi
PostWysłany: Sob 10:31, 19 Mar 2011    Temat postu:

Ja nie mam podręcznika do Deadlands ale znam Adriana "Sprężyna" i wiem, że nie napisałby tego w ten sposób za pierwszym razem! Bez obrazy. Adrian rozwiej moje wątpliwości...!
Rywciu
PostWysłany: Sob 1:27, 19 Mar 2011    Temat postu:

no no pojechałeś po bandzie niczym Huszcza, jądro wyrwać bez znieczulenia :O

a propos rpga to widzę że parę rzeczy zaciągniętych jest z Deadlands
Kachimi
PostWysłany: Pią 23:38, 18 Mar 2011    Temat postu:

To ja (znowu zacznę).

1. Dam sobie jądro wyrwać bez znieczulenia, że to nie twoje!
2. Powinieneś umieścić w temacie, że to nie twój system jeśli nie jest to twój system.
3. Nie ma opisu mechaniki.
4. Jest źle napisane: jest pisane z perspektywy lat. Autor przedstawia nam Dziki Zachód jako przeszłość a nie teraźniejszość.
5. Brak klimatu
6. Nieporywające bonusy
7. Ekwipunek jest BANALNIE PROSTY!
8. Waluta i jej wartość również BANALNIE PROSTA.
9. Nie mogę przeżyć tego, że dajesz tu cudzy projekt! Podpisz go chociaż imieniem, nazwiskiem albo ksywą autora! Skąd wiem, że to nie twoje? Bo ty byś powiedział, że robisz system, a na pewno nie zrobiłbyś go w ten sposób. Zrobienie WAD i ZALET w ten sposób i z taką jakością jest niepodobne do ciebie! W ogóle FUUUUJ!!! Wstyd i hańba! Przyznaj się szybko!
Rywciu
PostWysłany: Pią 23:31, 18 Mar 2011    Temat postu:

Na dziki zachód ja się piszę Very Happy

Nigdy jeszcze nie grałem w rpg związanego z dzikim zachodem i chętnie sprawdzę Smile
sprezyn
PostWysłany: Pią 22:56, 18 Mar 2011    Temat postu: Bardzo bardzo dziki zachód [Dziki zachód :D)

Mam do zaprezentowania rpg o dzikim zachodzie. Ogolnie rzecz biorac potrzebowalbym rad co do ekwipunku i cen. Inne spostrzezenia mile widziane. Bylo by milo zagrac jesli bylo by wiecej chetnych. Very Happy przynajmniej trzech

http://www.speedyshare.com/files/27477762/Bardzo_Dziki_Zach_d.docx

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group